loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بر آستان جانان (گفت و گویی صمیمی با خداوند بی همتا)

ناشر دفتر نشر فرهنگ اسلامی

نویسنده محمدرضا هورفر

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 56

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 38284 10003022
16,000 14,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«رسالت آخرین رسول الهی، حضرت محمد مصطفی (ص) جهانی بود و قرآن کریم برای همه جهانیان در همه زمان ها نازل شده است به همین جهت بنا بر گفته بزرگان اهل معرفت: قرآن را چنان بخوانید که گویی هم اینک بر شما نازل شده است.»

کتاب حاضر که برگزیده ای از قرآن کریم است، با این نگرش که خداوند تک تک ما را مخاطب خویش قرار داده به رشته تحریر درآمده است. این اثر برگرفته از چهار ترجمه فارسی قرآن کریم به صورت مقایسه ای و در برخی موارد تلفیقی است: ترجمه حضرت آیت الله مکارم شیرازی، ترجمه حجت الاسلام والمسلمین حاج حسین انصاریان، ترجمه استاد محمد مهدی فولادوند و ترجمه ابوالفضل بهرام پور.

«و من نسبت به تو نا آگاه و بی خبر بودم. باب آشنایی را تو بر من گشودی و با من هم سخن شدی و آنچه را نمی دانستم به من آموختی و به من گقتی: هرگاه بندگانم درباره من از تو پرسش کنند بگو: بی گمان من نزدیکم و دعای دعا کننده را که مرا خواند اجابت کنم. پس باید آنان نیز دعوت بپذیرند و به من ایمان آورند. باشد که راه راست یابند. اینچنین آتش شوق در جانم زبانه کشید و دفتر عشق گشوده شد.»

همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی و من نسبت به تو، ناآگاه و بی­خبر بودم. باب آشنایی را تو بر من گشودی و با من هم سخن شدی و آنچه را نمی­دانستم به من آموختی و به من گفتی: «هر گاه بندگانم درباره من از تو پرسش کنند بگو: بی­گمان من نزدیکم و دعای دعاکننده را که مرا خواند اجابت کنم. پس باید آنان نیز دعوت مرا بپذیرند و به من ایمان آورند. باشد که راه راست یابند.» و اینچنین آتش شوق در جانم زبانه کشید و دفتر عشق گشوده شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما