loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رفتار پدر و مادر با کودک و نوجوان (دانستنی های لازم برای پدران و مادران): راهنمای جامع برای پدران و مادران تا با دانش و...

ناشر امیرکبیر

نویسنده جواد فیض

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 569

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 38369 10003022
220,000 209,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب رفتار پدر و مادر با کودک و نوجوان راهنمایی است جامع برای پدران و مادران تا با دانش و آگاهی کامل از پیدایش مشکلات رفتاری و روانی کودک و نوجوان شان پیشگیری نمایند. این کتاب بهترین مشاور رفتاری برای کودکان و نوجوانان است. آدمی در محیطی به نام خانه و خانواده پا به عرصه وجود می گذارد. درکنار پدر و مادر و سایر عوامل پرورش می یابد ومجموعه استعدادها و توانایی های ارثی وتاثیرات تربیتی مأخوذه ازمحیط شخصیت انسان را می سازد. لذا افزایش آگاهی والدین در رابطه نحوه ی صحیح رفتار کردن با فرزندان امری مهم و ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کتاب رفتار پدر و مادر با کودک و نوجوان، در واقع راهنمایی جامع برای پدران و مادران است تا با دانش و آگاهی کامل از پیدایش مشکلات رفتاری و روانی کودک و نوجوانشان پیشگیری نمایند. در این کتاب دکتر«جواد فیض» در بیست و دو فصل به ارائه ی اطلاعات روانشناسی و پزشکی برای پدر و مادران می پردازد و موضوعاتی همچون احترام متقابل و همفکری و همخویی بین والدین و فرزند تشریح می گردد. از جمله ویژگی های این کتاب زبان ساده و روان آن است که باعث شده تا مطالب آن برای هر فردی و درهر سطحی از دانش قابل درک باشد. دراین کتاب همچنین به اثرات مخرب خشونت و بدآموزی هایی که کودکان و نوجوانان از برخی برنامه های تلویزیونی و ویدوئی می آموزند پرداخته می شود و درباره ی دوران حساس نوجوانی صحبت می شود واینکه والدین برای کمک به فرزندان جهت گذراندن این دوران و رسیدن به شکوفایی باید چگونه رفتار کنند.

بخش اول این کتاب به عوامل مؤثر بر رشد کودکان، بخش دوم به اختلالات رفتاری و روانی کودکان و نوجوانان که نتیجه آخرین تحقیقات روان شناسان و متخصصین کودکان در این زمینه است، به زبان ساده و دور از اصطلاحات پزشکی پرداخته شده است. در این کتاب سعی شده است وظایف پدر و مادر که باید الگویی برای فرزند خود باشند و ضرورت احترام متقابل، همفکری و همخوئی بین آنها بیان شود و به اثرات خشونت و بدآموزی هایی که کودکان و نوجوانان از برنامه های تلویزیون و فیلم های ویدئویی به دست می آورند، اشاره گردد و بالأخره لزوم انضباط و تربیت کودکان برشمرده و به پرسش های والدین در هر فصل پاسخ داده شود.
در فصل بیست و دوم کتاب نیز در مورد دوران نوجوانی و جوانی که دوران بسیار حساس و آسیب پذیری است، نوشته شده تا بدانند که مسائل و مشکلات این دوران چیست و چطور باید با نوجوانان خود رفتار کنند تا آنها این دوران پرمخاطره را سپری کنند و به دوران شکوفایی بلوغ برسند.

کتاب رفتار پدر و مادر با کودک و نوجوان دکتر جواد فیض، بهترین مشاوره رفتاری کودک و نوجوان شماست . هر تلاش و کوششی که در جهت ایجاد رفتار صحیح با آنها می کنید ، موجب سلامت جسم و روان و موفقیت آینده آنها خواهد شد. اگر در خانه ، نوجوانی دارید، این کتاب را برای او تهیه کنید و در اختیار او قرار دهید تا نوجوان شما فصل «دوران نوجوانی و بلوغ» را بخواند و از تغییراتی که در این دوران در او ایجاد می شود آگاه گردد.

کتاب رفتار پدر و مادر با کودک و نوجوان (دانستنی های لازم برای پدران و مادران): راهنمای جامع برای پدران و مادران تا با دانش و...، نوشته جواد فیض است و در انتشارات امیرکبیر به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما