loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هزار نکته شگفت انگیز حیوانات پستاندار

ناشر سروش

نویسنده دون کان بروئر

مترجم علیرضا عیاری

مشاور علمی استیو پارکر

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 224

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 38379 10003022
22,000 19,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر به زبانی ساده، اطلاعاتی را درباره خصوصیات ظاهری، نحوه و محل زندگی ، تغذیه ، تولید مثل ، لانه سازی و سایر عادات و رفتارهای حیوانات پستاندار به کودکان و نوجوانان عرضه کرده و نکات قابل تأملی را در رابطه با این حیوانات بیان می کنند.
یکی از ویژگی های قابل توجه کتاب این است که نویسنده سعی کرده در خلال معرفی حیوانات پستاندار یکی از نکات شگفت انگیز در رابطه با این پستانداران را بیان کند، نکاتی که خواندن آن دریچه ای از آگاهی را به سوی کودکان باز می کند.
نویسنده کتاب همچنین سعی کرده در کنار مطالب خود تصویری واقعی از پستانداران را جای دهد تا کودکان بتوانند تصویری درست و واقعی از حیوانات مختلف در ذهن خود تداعی کنند.
در این کتاب محل سکونت و شیوه زندگی حیوانات، حیوانات شکارچی و لاشخورها، حیوانات پستاندار دریایی، حیوانات پستاندار نخستین، حیوانات گیاه خوار، جوندگان و حشره خوارها به تفصیل بیان شده است که آشنایی از آن می تواند برای کودکان و نوجوانان بسیار ارزشمند و مثبت باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما