loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نام گذاری و رده بندی سنگ های دگرگونه: پیشنهادات اتحادیه بین المللی علوم زمین، کمیسیون فرعی نظام مندی سنگ های دگرگونه

ناشر امیرکبیر

مترجم فریده حلمی

گردآورنده کتاب فریده حلمی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 328

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 38415 10003022
32,000 30,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سنگ های دگرگونه، سنگ هایی هستند که به علت تغییر شرایط فیزیکی یا شیمیایی از تغییر شکل سنگ های قبلی به وجود می آیند. کتاب حاضر مجموعه مقالاتی است پیرامون چگونگی نام گذاری و رده بندی سنگ های دگرگونه، که توسط «اتحادیه بین المللی علوم زمین (IUGS) و کمیسیون فرعی نظام مندی سنگ های دگرگونه (SCMR) نگارش یافته و پیشنهاد گردیده است. مترجم به دلیل سال ها کار علمی و عملی بر روی سنگ های مختلف، از آن جمله سنگ های دگرگونه ایران با هدف ارائه آخرین تصمیمات و پیشنهادات کمیسیون فرعی نظام مندی سنگ های دگرگونه درخصوص نام گذاری و رده بندی آن ها، اقدام به ترجمه کتاب حاضر نموده است. بی تردید مطالعه این کتاب برای تمامی دانشجویان و کارشناسان زمین شناسی، سنگ شناسی، معدن و دیگر رشته های وابسته مفید خواهد بود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما