loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لذت بردن از هنر مدرن: به انضمام 66 اثر مشهور هنر

ناشر امیرکبیر

نویسنده سارا نیومایر

مترجم ایرج نیک آئین

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 382

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

هنر نو (مدرن) ممکن است تصویر یک گاومیش باشد که 20 هزارسال پیش روی دیواره های غارهای لاسکو در جنوب فرانسه حک شده و یا ممکن است تصویری باشد که همین امروز به وسیله پیکاسو نقاشی شده باشد. لغت نامه ها کلمه مدرن را مربوط به حال حاضر یا همین اکنون معنی کرده اند. ولی واژه هنر مدرن این تعریف را می گستراند یا محدود می کند؛ می گستراند تا هنرمند غارنشین را که در غبار زمان محو شده است شامل کند و آن را کاملا محدود می سازد تا هنرمندی را کنار بگذارد که به نقاشی هایی می پردازد که شاید پدربزرگش در 60 سال پیش دوست می داشت.

نگارنده در این کتاب مسیر تکامل و جنبش های هنر مدرن را به مدت یکصد سال، از قرن نوزدهم تا اواسط قرن بیستم، با ذکر مکاتب و چرخش ها و معرفی صاحبان اصلی آن پیگیری کرده است. وی ضمن شرح مختصری از زندگی نامه درخشان بزرگ ترین نقاشان این دوره و معرفی 80 اثر از آنها، تفسیر و تعبیرهایی به پی می آورد و روش ها و تکنیک ها و نیز تعهد آن را برای آینده روشن می سازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما