loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پان ترکیسم و صهیونیسم

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

در این کتاب استدلال می شود که یهودیان مهمترین عامل فروپاشی امتی دیگر همچون اسلام را به مانند مسیحیت در اروپا، این بار در عثمانی گرد آوردند.تا اینکه پس از گذر از این قرون و ممالک به سرزمین به اصطلاح موعود خود برسند، سرزمینی که به واقع منافع یهودیان را در این زمان با کشف نفت تضمین می کند.
به تصریح نویسنده: مسخ چهره ی دین و ایجاد یک نظام حکومتی نوین، هم چون حکومت های اروپایی، برنامه ای بود که غریبان به طور گسترده در ممالک اسلامی پایه نهادند. در اوان طرح این برنامه، شاهد ظهور افرادی با داعیه های آیینی هستیم. مثلا باب در ایران چهره نمود و زمینه ی ظهور بهائیت را فراهم آورد. در قلمرو امپراتوری عثمانی نیز فرقه ای جدید به نام وهابیت جلوه گر شد. این دو فرقه و سایر فرق آیینی نوظهور، با برنامه ریزی افرادی چون کینیاز دالگورکی از روسیه ـ حامی باب در ایران ـ و همفر از انگلیس (حامی محمدبن عبدالوهاب در عربستان) پدید آمد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما