loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرهنگ اعلام علوم عقلی اسلامی (دوره پنج جلدی)

مرکز پژوهشی دایره المعارف علوم عقلی اسلامی - 7

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 38871 10003022
380,000 342,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این فرهنگ که بوسیله «مرکز پژوهش دائرة المعارف علوم عقلی اسلامی» تدوین شده است، به معرفی مشاهیر و عالمان برجسته در حوزه علوم عقلی اسلامی و آثار مرتبط با ایشان می پردازد. آنچه در فرهنگ حاضر آمده، نام 7847 نفر از مشاهیر و علمای مرتبط با حوزه معارف علوم عقلی اسلامی است که با افزودن مدخل های ارجاعی به آن، 8559 مدخل اصلی و ارجاعی می شود. ذیل هر کدام از مدخل های اصلی، تاریخ ولادت و وفات، نام کامل، القاب، کنیه ها، تخصص ها، مذهب، ملیت، محل ولادت و وفات، استادان، شاگردان و آثار شخصیت مربوطه، همراه با منابع این اطلاعات، ذکر شده است.

هر جلد به ترتیب حروف الفبا تنظیم شده است.

بدین ترتیب، جلد اول شامل حرف الف (آبی عروضی - ایوانکیفی)، جلد دوم حروف ب -ذ (بابا اسحاق - ذهنی)، جلد سوم حروف ر - ق (رابعه - قریمی) و جلد چهارم حروف ق - ی (قزداری - یوسی) می باشد.
جلد چنجم حاوی ملحقات ، توضیحات اماکن، نمایه های اماکن، فهرست اعلام به ترتیب تاریخ و فهرست منابع می باشد.
در ملحقات جلد پنجم، فلاسفه یونان، مترجمان و مستشرقان ذکر شده اند. افرادی نظیر هانری کربن، ایزوتسو، رنه گنون، پولس، افلاطون، ارسطو، سقراط و ...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما