loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حقوق جزای اختصاصی - جلد دوم: جرایم علیه اشخاص

ناشر امیرکبیر

نویسنده محمدصالح ولیدی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 384

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 38898 10003022
27,000 25,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب فوق کوششی است مقدماتی در جهت بررسی و تبیین احکام برخی از جرایم در قوانین مدون جمهوری اسلامی ، بر اساس برنامه مصوب ستاد انقلاب فرهنگی ، تحت عنوان حقوق جزای اختصاصی ، این اثر برای تدریس در دوره کارشناسی رشته حقوق قضایی فراهم شده است.
اثر حاضر جلد دوم از این مجموعه سه جلدی می باشد.
در این کتاب بخش مهم دیگری از مباحث مربوط به حقوق جزای اختصاصی راجع به خصوصیات و شرایط تحقق جرایم علیه اشخاص، اعم از صدمات و جرایم بدنی از قبیل قتل و انواع آن و سایر ایراد ضرب و جرح های عمدی و شبه عمد و خطای محض و جرایم غیر عمدی ناشی از تخلفات رانندگی و همچنین جرایم علیه شخصیت معنوی افراد از قبیل هتک حرمت منازل، افترا، نشر اکاذیب، بازداشت غیرقانونی و غیره را بر اساس مصوبات و قوانین جزای اسلامی، حدود و قصاص، دیات و تعزیرات و سایر مقررات قانون جزا، مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما