loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصول تنظیم قراردادهای صادراتی

مجموعه تجارت در هزاره سوم 22

ناشر امیرکبیر

نویسنده محمدابراهیم گوهریان

گردآورنده کتاب محمدابراهیم گوهریان

سال نشر : 1385

تعداد صفحات : 266

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر به منظور راهبرد علمی و عملی ارتقای تجاری، با موضوعاتی چون مذاکرات تجاری، تجارت الکترونیکی، بازاریابی، فروش، تحولات کنونی تجارت در عرصه ی جهان، مفاهیم و موضوعات کاربردی صادرات، نیز گردشگری و توریسم و بهره گیری از پیامدهای مثبت آن، نگاشته شده است. براین اساس، نگارنده به منظور بهره گیری از موضوعات یاد شده، اصول و مبانی و نحوه ی تنظیم قرادادهای تجاری بین المللی را مطرح می سازد. برخی از این قراردادها عبارت اند از: قرارداد موقت، مستمر، قرارداد برای کار معین. از حیث موضوع قرارداد نیز می توان به قراردادهای فروش کالا، فروش خدمات یا واگذاری حقوق و امتیازات قابل تقسیم اشاره کرد.

دیگر قراردادهای یاد شده عبارت اند از: قراردادهای ضمانت، وام و اعتبار، قراردادهای پیمانکاری و انتقال فن آوری (که در آن هم فروش کالا (ماشین آلات) و هم فروش خدمات و هم واگذاری حقوق و امتیازات (حق اختراع و دانش فنی و علامت تجاری و نام تجاری، با یک دیگر ترکیب می شوند و مجموعه ی واحدی را تشکیل می دهند).
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما