loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بخش سرطان

رمان های بزرگ دنیا 6

ناشر امیرکبیر

نویسنده الکساندر سولژنیتسین

مترجم سعدالله علیزاده

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 599

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 39132 10003022
495,000 470,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بخش سرطان از مشهورترین آثار الکساندرسولژنیتسین است. حوادث داستان در بخش سرطان یک بیمارستان می گذرد در آنجا با گروهی از بیماران رودروییم که هر کدام به نوعی مبتلا به سرطان می باشند برخی از آنان شهروندان ساده ای هستند که قربانی شرایط موجودند و برخی دیگر مدیرانی که صاحب پست و مقامات دولتی اند که خود در ایجاد شرایط موجود دخیل بوده اند از این گروه می توان به روسانف که فردی دیوان سالار است اشاره کرد کوستوگولوتف نیز ناراضی معترضی است که به تبعیدی ابدی در نقطه ای دورافتاده محکوم گردیده و از سلسله مصائب او سرطان کشنده آخرین مصیبتی است که بدان گرفتار شده است.

الکساندر سولژنیتسین نویسنده ناراضی پرآوازه شوروی است که در حکومت مخوف استالین به هشت سال تبعید در اردوگاه اجباری محکوم گردید وی سپس با گریختن به غرب خاطرات و تجربیاتش را از زندگی در شوروی در قالب آثار متعددی به سایر ملل جهان عرضه کرد، که برخی از آن ها عبارتند از مجمع الجزایر گولاک، یک روز از زندگی دنیسویچ و همین کتاب حاضر که در سال 1970برنده جایزه ادبی نوبل گردید.

کتاب بخش سرطان اثر الکساندر سولژنیتسین از انتشارات امیرکبیر منتشر شده است
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما