loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مطلع انوار - جلد هفتم: فقه و اصول

دوره علوم و مبانی اسلام و تشیع 7

ناشر مکتب وحی

نویسنده سید محمدحسین حسینی طهرانی

مستندساز سید محمدمحسن حسینی طهرانی

تصحیح و تعلیق سید محمدمحسن حسینی طهرانی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 693

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 39176 10003022
220,000 209,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«مطلع انوار» دستنوشته های علامه سید محمد حسین حسینی طهرانی(ره) است که به صورت موضوعی با مقدمه و تعلیقات فرزند ایشان آیتالله حاج سید محمد محسن حسینی طهرانی منتشر می شود.

مطلع الانوار حاصل زحمات سالیان متمادی عمر شریف و پر برکت علامه آیة الله حاج سیّد محمّد حسین حسینی طهرانی می باشد که توسط خود ایشان، تحت عنوان مکتوبات و مراسلات و مواعظ و سخنرانی ها جمع آوری شده بود.
مطلع انوار (دوره محقّق و مهذّب، مکتوبات خطی، مراسلات، مواعظ) مرحوم علامه آیة الله حسینی طهرانی ـ رضوان الله علیه ـ که برگرفته از دستنوشته های ایشان است، در چهارده جلد منتشر شده است.
مطلع الانوار حاصل زحمات سالیان متمادی عمر شریف و پر برکت علّامه آیة الله حاج سیّد محمّد حسین حسینی طهرانی ـ قدّس الله نفسه الزّکیّة ـ می باشد که توسط خود ایشان، تحت عنوان مکتوبات و مراسلات و مواعظ و سخنرانی هائی به عنوان دست مایه های اوّلیّه جهت تدوین کتب «دوره علوم و معارف اسلام» جمع آوری شده بود تا در فرصت مناسب به تبویب و تنقیح و تهذیب و تحقیق آن بپردازند، که پس از رحلت ایشان در چهارده مجلّد به همراه مقدّمه و تعلیقه های فرزند ایشان، آیة الله حاج سیّد محمّد محسن حسینی طهرانیتوسط انتشارات مکتب وحی آماده طبع و نشر گردیده است.

در این مجلد مباحث «فقه خاصه»، «فقه عامه و مقارن» و «قواعد فقهیه و اصولیه» مطرح شده است. این کتاب در سه بخش، 12 فصل و 4 باب در 702 صفحه چاپ شده است که مقالاتی در باب «مهرالسنه»، «حرمت شطرنج» ، «حرمت موسیقی و غنا» و برخی مباحثات و مکاتبات علامه طهرانی با آیات عظام خویی، گلپایگانی، سید احمد خوانساری و ... در آن آورده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما