loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مطلع انوار - جلد هشتم: مبدأ و معاد، مساوی

دوره علوم و مبانی اسلام و تشیع 7

ناشر مکتب وحی

نویسنده سید محمدحسین حسینی طهرانی

مستندساز سید محمدمحسن حسینی طهرانی

تصحیح و تعلیق سید محمدمحسن حسینی طهرانی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 451

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 39177 10003022
140,000 133,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«مطلع انوار» دستنوشته های علامه سید محمد حسین حسینی طهرانی(ره) است که به صورت موضوعی با مقدمه و تعلیقات فرزند ایشان آیتالله حاج سید محمد محسن حسینی طهرانی منتشر شده است.

جلد هشتم مطلع انوار نیز در بخش های اول و دوم به مبدأ، معاد و علائم آخرالزمان در شش فصل پرداخته است که مطالبی مانند: آیاتی در باب مبدأ، روایاتی در باب مبدأ، مطالب متنوع مبدأ، آیات معاد، روایات معاد، علائم ظهور و آخرالزمان در آن به چشم می خورد. همچنین بخش سوم آن که به مَساوی اختصاص یافته، شامل مقدمات(مطالبی راجع به فدک، حدیث رد الشمس، درباره علم غیب امام، بحثی در خطبه غدیریه رسول اکرم صلی الله علیه و آله، خطبه حضرت زهرا در مسجد پس از رحلت رسول الله صلی علیه و آله و ...) و پنج فصل تقیّه و کتمان اسرار، خلفاء ثلاثه و عایشه، بنی امیه و بنی العباس، علماء عامه، و منع از کتابت حدیث می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما