loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های پیامبر و فرزندانش - جلد چهارم

ناشر امیرکبیر

نویسنده نقی سلیمانی

تصویرگر امیر علایی

photographer مهکامه شعبانی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 32

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 39290 10003022
30,000 28,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه قصه های پیامبر و فرزندانش در 5 جلد برای دانش آموزان کلاس های چهارم و پنجم دبستان به نگارش در آمده است.

کتاب حاضر شامل قصه هایی با نام های «خواب یک آهو»، «شوخی ها» و «عید خوش من» می باشد.

نویسنده این مجموعه در مقدمه کتاب چنین آورده است: یک روز پدری برای بچه هایش از پیامبر (ص)، حضرت علی (ع)، و فاطمه (س) سخن می گفت. از معجزه های آنها و از بزرگیشان حرف می زد و از خیلی چیزهای دیگر. بعد گفت: «ما باید در زندگی واقعی مثل آنها باشیم. پسرک گفت: «بابا دلم می خواهد بدانم آنها در زندگی معمولی چکار می کردند.» پدر درماند. او هر چه می دانست، درباره معجزه های آنها بود... بنابراین مدتیی فکر کرد. بعد گفت: «باید کتاب بخوانم و قصه های زندگی آنها را برای شما پیدا کنم و بگویم.» من شاهد این گفت و گو بودم. متأسفانه چنین کتاب هایی درباره پیامبر و امام های ما کم است؛ کتاب هایی درباره زندگی واقعی آنها؛ به همین خاطر برای یافتن جواب سؤال آن پسرک، این کتاب ها را نوشتم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما