loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فقیه عاشق: عشق از نگاه امام خمینی (ره)

ناشر امیرکبیر

نویسنده علیرضا برازش

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 423

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 39358 10003022
15,000 14,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اگر در پی شناخت «خمینی» هستی، این کتاب لطیف ترین و عالی ترین جنبه وجودی «خمینی» را به تو معرفی می کند؛ و اگر در پی شناخت راه و رسم عشق و عشق ورزی هستی، این نوشتار زوایای پیدا و پنهان عشق را به تو می شناساند، البته نه از زبان آن که از دور صدایی شنیده و سایه ای دیده است، بلکه از زبان آن که عشق را به نیکی شناخته و راه آن را با تمام وجود پیموده است.

«فقیه عاشق» در 6 فصل با نام های «اهمیت و فضیلت عشق»، «عشق چیست؟»، «معشوق کیست؟»، «موانع راه عشق»، «لوازم رسیدن به عشق» و «حاصل عشق» گردآوری شده است.

در پیشگفتار این کتاب می خوانیم: « جهانیان انقلاب اسلامی ایران را با خمینی می شناسند؛ فقیهی که تحقق رسالت پیامبران الهی را به اجرای عبادت و مناسک محدود نمی کرد، بلکه اجرای وجوه اجتماعی دین را به غایت دین نزدیک تر می دانست و از آنجا که حکومت وقت را مانع تحقق زندگی دین مدارانه مردم می دید عزم خود را جزم کرد تا مانع اصلی را از سر راه مردمان این مرز و بوم بردارد و به دیگر مردمان نیز راه را نشان دهد.

خمینی را شاگردان پر تعداد درسش در حوزه قم و نجف، فقیهی نواندیش و پویا می شناختند که مدارج فقاهت سنتی را یک به یک پیموده و راه و رسم پروراندن فقیهانی ژرف نگر و تحول گرا را نیز نیک می داند اما این فقیه سیاست مدار و این انقلابی دین مدار دارای وجه دیگری نیز بود...»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما