loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جایگاه و معنی واسطه فیض

ناشر لب المیزان

نویسنده اصغر طاهرزاده

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 334

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 3943 10003022
67,000 60,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ضرورت توجه به حضرت مهدی (عج) (واسطه ی فیض عالم) ضروری و غفلت از آن غفلت از همه ی زندگی در ابعاد فردی و اجتماعی است. گفت وگو از حضرت به شیوه ی درست و با تصور واقعی موجب آمادگی برای انتظار حقیقی و تحقق آن و در نتیجه موجب ظهور با برکت آن حضرت می شود. بیش از سه دهه است که غرب متوجه ی مساله ی مهدویت شده و عملا تاسیس صدها سایت، فیلم، انتشار کتاب، و... درصدد است تا موضوع مهدویت را انکار کند. لذا، بر همه ی مسلمانان معتقد بر وجود آن حضرت واجب است که در معرفی صحیح فرهنگ مهدویت و انتظار، کوتاهی نکنند. بر این اساس نگارنده در کتاب حاضر سعی دارد با استناد به آیات و روایت های مربوط، تصور صحیحی نسبت به نقش حضرت حجت (ع) عرضه کند و با نگاهی بر انقلاب اسلامی به منزله ی دوره ی گذار از وضع موجود جهان به وضع مطلوب، نظرها را متوجه تمدن اسلامی نماید. وی در بخشی از کتاب نیز به شرح و تبیین فرازهایی از دعای ندبه پرداخته تا بتواند نمونه هایی از فرهنگ انتظار و نتایج آن را روشن سازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما