loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگی پر افتخار جابر بن عبدالله انصاری؛ پاس دار حکومت صالحان

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده محمد محمدی اشتهاردی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 288

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 3951 10003022
23,000 21,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب زندگی پر افتخار جابر بن عبدالله انصاری؛ پاس دار حکومت صالحان، روایتی داستانی از زندگی جابربن عبدالله انصاری است که با زبانی ساده و روان نگاشته شده است. جابر بن عبدالله انصاری از صحابه محمد پیامبر اسلام، که حدود پانزده سال قبل از هجرت محمد در مدینه از قبیله خزرج به‌دنیا آمد. او همان‌طور که محمد پیامبر اسلام بشارت داده بود تا زمان امامت محمدباقر زنده بود و سلام پیامبر اسلام را به محمدباقر رساند.

جابربن عبدالله انصاری یکی از صحابی بزرگ پیامبر اسلام بود و از ایشان روایات زیادی نقل فرمود. رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم به جابر بن عبدالله انصاری بشارت داده بود که:« تا زمانی که پسرم محمد باقر را ببینی، زنده خواهی ماند. در آن هنگام سلام مرا به او برسان.» جابر سال ها زنده ماند تا اینکه سلام رسول خدا را به امام باقر( علیه السلام) رساند. جابر عبدالله انصاری نزد اهل بیت پیامبر سلام الله علیهم جایگاه خاصی داشت.
کتاب زندگی پر افتخار جابر بن عبدالله انصاری؛ پاس دار حکومت صالحان، نوشته محمد محمدی اشتهاردی است و به زندگی جابر بن عبدالله، صحابی مشهور پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) پرداخته است. این کتاب در انتشارات به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شده است.
کتاب پیش رو در چهار بخش: سرگذشت های سازنده از زندگی جابر، جابربن عبدالله پاس دار حکومت صالحان، جابر؛ نخستین زائر کوی حسین، جابر؛ ناشر فرهنگ و افکار خاندان نبوت، خواننده را با زندگی و سرگذشت ارزشمند جابر آشنا می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما