loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نامه ای از پکن

داستان های خارجی 28

ناشر امیرکبیر

نویسنده پرل باک

مترجم بهمن فرزانه

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 172

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 39613 10003022
15,000 14,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نامه ای از پکن پرل اس. باک (1892 ـ 1973م.) نویسنده معروف امریکایی و برنده جایزه ادبی نوبل دارای چندین اثر معروف درباره چین و تاریخ پرفراز و نشیب این کشور در نیمه اول قرن بیستم میلادی است. خاک خوب، مادر، خانه تقسیم شده و تبعیدی بخشی از کتاب های باک هستند که تعداد آن ها را به حدود 80 عنوان تخمین می زنند. آثار باک نقش بسزایی در نزدیک کردن دیدگاه امریکاییان به چین داشت، هدفی که در کتاب نامه ای از پکن نیز دنبال می شود. نامه ای از پکن داستان زنی آمریکایی است که با یک مرد دورگه چینی ـ آمریکایی ازدواج می کند، با او به پکن می رود و اندکی بعد از انقلاب کمونیستی چین به اصرار همسرش به همراه پسرش راهی آمریکا می شود.

در آمریکا با عشق به همسر و فرزندش زندگی خلوتی را برمی گزیند و تنها دلخوشی اش نامه هایی است که هرازچندگاه از همسرش دریافت می کند، تا اینکه... تقابل میان عشق به وطن و همسر، ایفای نقش همسری و مادری و زمینه های نهان اما خطرناک و واقعی انقلاب کمونیستی در نابودی روابط انسانی از مهم ترین عناصر داستان نامه ای از پکن است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما