loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مهندسی انسان (گفتاری با مربیان)

5 (1)

ناشر کوله بار فرهنگی

نویسنده سید مجتبی حسینی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 215

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب مهندسی انسان، شامل مباحثی همچون مربی گری، تشکیلات و تربیت، مخاطب شناسی، روش ارتباط با مخاطب، و… به صورت کاملا جزئی و کارآمد بوده و به عنوان یکی از اصلی ترین ابزار شروع کار فرهنگی – تربیتی شناخته می شود.


قسمتی از متن کتاب
جامعه ی نمونه، جامعه ای است که در آن، مربیانی وارد امر تربیت شده و در حال حاضر مشغول تربیت مدیران و مسئولان آینده آن جامعه باشند. بدین سان معلوممان می شود که مربی نیاز جامعه است؛ برای این که بتواند مدیرانی با وجدان و کارآمد برای جامعه فردا تربیت کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

امیرحسین کیوانی راد

کتاب با این نکته به پایان رسیده:"مربی نباید از ریزشهای مثبت و شماتت اطرافیان نسبت به این ریزشها،دلگیر شود.بلکه باید به هدف خود و مسیر خود ایمان و اعتقاد داشته و حتی خوشحال باشد ،زیرا این ریزشها برای بقای مجموعا لازم می باشد."

این بیش از پیش توجه به اهداف آموزشی را در فرآیند تاکید میکند،چون با وجود غیر قابل آموزش بودن ایده ها وجود اهداف و توجه به آنها ایده ای را که آن را پشتیبانی می‌کند و فرم آموزش و محتوای انتقال یافته از آن را با این شرط(ایده)در کنار هم پایدار می‌کند تضمین خواهد کرد.نه اینکه این فرآیند به آن سختی قابل اجرا نباشد. 

20 بهمن 1401

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما