loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معرفی و نقد پیرامون اسارت انسانی اثر ویلیام سامرست موم

آثار کلاسیک جهان 4

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

داستانی واقع گرایانه از یک انسان اروپایی در سال های پرآشوب قبل از جنگ جهانی اول. انسان ها با هر نوع شخصیت و حرفه و اعتقاد، گویی در زنجیره ای از ناامیدی و تنهایی و پوچی گرفتارند تا جایی که رفاه مادی و حتی عشق نیز سرانجامی خبر تلخکامی ندارد. گویی سیاهی سرنوشت محتوم نوع بشر است.

اگر قرار باشد فهرستی از کتاب های بزرگ قرن بیستم تهیه کرد، نمی توان کتاب «پیرامون اسارت انسانی» نوشته «ویلیام سامرست موم» را نادیده گرفت. این اثر روایتی از تلاش و تکاپوی یک دانشجوی طب برای رهایی از اسارت یک روسپی خودخواه است. در عین حال عشق ها و شکست ها و ناکامی های دیگر نیز هست و هرچه هست این است که این بندها، بند علایق یک انسان است، انسانی دیگر که از درون آنها رنج و لذت به وجود می آید. تم اصلی کتاب، دل بستگی و بردگی و نامرادی انسان است. کتابچه حاضر چهارمین شماره از مجموعه «ادبیات کلاسیک جهان» است که در معرفی و نقد درباره «اسارت انسانی» اثر «سامرت موم» نگاشته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما