loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فیلسوف فطرت: نگاهی به احوال و افکار عارف حکیم آیت الله العظمی محمد علی شاه آبادی

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 3969 10003022
80,000 72,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

فیلسوف فطرت، نگاهی به احوال و افکار حکیم عارف آیت الله العظمی میرزا محمد علی شاه آبادی است که در آستانه کنگره بزرگداشت آیت الله شاه آبادی تهیه و منتشر شده است. این در دو بخش تنظیم شده است که در بخش اول به اندیشه و افکار و زندگی استاد اخلاق امام خمینی(ره) پرداخته شده است و در بخش دوم گفتگوهایی است که با برخی از شاگردان ایشان و بعضی فلاسفه درباره اندیشه های فلسفی و عرفانی ایشان شده اند. آیت الله نورالله شاه آبادی، دکتر ابوالقاسم گرجی، آیت الله حق شناس، دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی و دکتر اعوانی از جمله شخصیت هایی هستند که گفتگوهایی با آنان شده است.
در حال حاضر در ادامه انتشار فیلسوف فطرت، کتابهای رشحات البحار (متن رشحات همراه با ترجمه)، شذرات المعارف با توضیح و تقریر آیت الله نورالله شاه آبادی، رشحات المعارف (دروس معرفتی آیت الله میرزا محمدعلی شاه آبادی) با شرح آیت الله فاضل گلپایگانی، فطرت عشق؛ شرح شذره ششم از شذرات المعارف به قلم آیت الله فاضل گلپایگانی، حدیث عشق و فطرت (مجموعه مقالات)، آراء عرفانی آیت الله شاه آبادی در آثار امام خمینی(ره) و شرح رشحات البحار به زیور طبع آراسته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما