loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روایت نزدیک - جلد یازدهم: کمین آخر (روایت حماسه مردانی که مانع سقوط سرپل ذهاب شدند)

ناشر روایت فتح

نویسنده ابوالقاسم وردیانی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 62

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 39703 10003022
5,000 4,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب های روایت نزدیک، بنا دارند وقایع دوران جنگ را طوری روایت کنند که به خواننده و مخاطب نزدیک و برای او ساده باشند. به عبارتی کتاب های این مجموعه سعی دارند روایت را بین کلمه ها و عبارات گم نکنند تا اصل ماجرا بهتر و راحت تر خوانده شود.
کتاب «کمین آخر» اثر ابوالقاسم وردیانی، یازدهمین عنوان مجموعه مذکور است که درباره مردانی است که مانع از سقوط سر پل ذهاب شدند. وردیانی در ابتدای کتاب درباره آن می نویسد: آن چه در این کتاب خواهد آمد، روایت حماسه بزرگی است که در جاده قصرشیرین - سر پل ذهاب و بعد از عملیات بازی دراز به وقوع پیوسته. این کتاب روایت چند مرد تنهاست که در شرایطی وحشتناک تا آخرین نفس جنگیدند، سینه را در مقابل گلوله های دشمن و تن را در برابر تانک ها سپر کردند تا سر پل ذهاب را از خطر سقوط حتمی نجات دهند.

کلاهک تانک سوم را درست وسط دستگاه نشانه گیری می دیدم. ترکمان موشک دیگری را آماده کرده بود و منتظر بود ببیند چه اتفاقی می افتد. ماشه را چکاندم. صدای شلیک موشک با بقیه صداها در هم آمیخت. موشک به زیر برجک تانک خورد. برجک با صدای انفجار وحشتناکی از جا کنده شده و افتاد کنار تانک. آتش از محل برجک کنده شده بیرون زد. تانک از حرکت افتاد. صدای سر و صدا و هلهله نیروهای پیاده عراقی با صدای شلیک و انفجار و غرش تانک ها در دشت می پیچید. به اطراف نگاه کردم . نورافکن های تانک ها قسمت وسیعی از جاده و دشت را روشن کرده بود. همه زیر پل را رها کردیم و سینه به سینه تانک های دشمن ایستادیم. بعد از منهدم و متوقف شدن اولین تانک انگار جانی تازه گرفته بودیم...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما