loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

استغاثه رمز نزدیکی ظهور

ناشر سیمای خورشید

نویسنده سمیه وحیدی فرد | محدثه خیراندیش

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 174

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 39708 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
10,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این اثر سعی شده به بررسی ریشه ای استغاثه، شرایط و اهداف آن و نقش استغاثه در نزدیکی ظهور پرداخته شود تا گامی هر چند کوچک اما مؤثر در راستای تعالی ارزش های مهدوی و زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت؛ حضرت مهدی موعود(عج) برداریم.

«استغاثه، رمز نزدیکی ظهور» در قالب هشت فصل تنظیم شده و مولفان کتاب ابتدا به طرح بحث هدف آفرینش و حقیقت زندگی و تببین نقش امام در این زمینه پرداخته و سپس با ترسیم و تشریح وضعیت جهان ضرورت استغاثه برای ظهور بقیه الله الاعظم(عج) را برای مخاطب روشن می کنند و بعد از آن نیز به تبیین معنای استغاثه، مراحل وصول به آن، اهداف استغاثه، شرایط اجابت استغاثه و... و. می پردازند.

در بخشی از این کتاب به تشریح وضعیت جهان پرداخته شده و وقایع و فجایعی که در حال رخ دادن است ذکر می شود تا مخاطب با نظر به این حوادث و فجایع به اهمیت موضوع ظهور حضرت مهدی (عج) پی ببرد و این امر موجب ایجاد موج استغاثه و فریادرس خواهی در جامعه شود.

از جمله وقایعی که در این کتاب به آنها اشاره شده عبارتند از نسل کشی مسلمانان میانمار توسط بودائیان و سوزاندن کودکان و زنان آنها در گورهای دسته جمعی، کشته شدن هزاران زن و کودک و مرد غیرنظامی و بی گناه پاکستانی و افغانستانی، اشغال وحشیانه سوریه توسط گروه های تکفیری تروریستی، حمله گروه های تکفیری در عراق و کشته شدن غیر نظامیان و شیعیان این کشور به طرز وحشیانه و تهدید به تخریب حرم های ائمه(ع)، تجاوز و تعدی به زنان و ناموس شیعه، سرکوب و فشارهای زیاد آل خلیفه و آل سعود بر شیعیان بحرین، حمله وحشیانه آل سعود به یمن و نسل کشی شیعیان یمنی، سرکوب معترضان در آمریکا و اروپا، سیل ها و طوفان های پی درپی و زلزله ، اوضاع نابسامان اقتصادی در غرب و تقسیم ناعادلانه ثروت و...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمدرضا

سلام.
من ازشخصیت شماچیزی نمی دونم.زندگی به من آموخت که باواقعیت زندگی کنم. درد وجود ندارد ولی هیچ کس نمی تواند کتمان کند. شیطان تا مغز استخوان مردم رفته وکمترکسی هست اززندگی اش برای امام زمانش بگذارد....کارتون خوب بود مثل همه کتابهای دیگری که خوانده بودم.موفق باشید وپیشرفت روز افزون داشته باشید.(وقتی خواست که با امام زمانش زندگی کند دید عمراش کفاف نمی کند تصمیم گرفت آقا رابرای همه بخواهد )

30 اردیبهشت 1395

علیرضا محمدخانی

کتاب فوق العاده ایه که واقعا به همه پیشنهاد میکنم

28 اردیبهشت 1395

مهدویان

عالی بود
چند صفحه از سایت رو دیدم
کارتون عالیه
موفقیت باشماست

4 بهمن 1394

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما