loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معرفی و نقد در جستجوی روزگار از دست رفته اثر مارسل پروست

آثار کلاسیک جهان 11

ناشر امیرکبیر

نویسنده مارسل پروست

مترجم حسن شهباز

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 118

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

رمان عظیم 15 جلدی که تا حدودی بر تجربه شخصی پروست از زندگی استوار است و نویسنده گذشته خود را با تمام جزئیات احیا می کند تا آن را بجوید و دگربار در آن زندگی کند.

در جست وجوی روزگار از دست رفته از مجموع آثار کلاسیک جهان است که ضمن معرفی داستان و نویسندگان آنها، با تفصیل بیش تر مورد نقد و بررسی دقیق تر قرار گرفته است. این داستان مفصل که توسط مارسل پروست به نگارش درآمده است. عنوان این کتاب ها عبارت اند از: «پیرامون خانه سوآن و یا گذرگاه سوآن»، «در سایه دختران گل فشان یا در میان باغستان شکوفان»، «پیرامون خانه گرمانت ها یا گذرگاه گرمانت ها»، «سودوم و گومور یا باد صحرا»، «زندانی یا اسیر»، «ناپیدایی آلبرتین یا گریز فریبنده شیرین» و «بازیافت گذشته». این داستان بلند تا حدودی بر تجربه شخصی پروست از زندگی استوار است و نویسنده گذشته خود را با تمام جزئیات احیا می کند تا آن را بجوید و دگربار در آن زندگی می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما