loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یک صدف و ده مروارید: آثار کلاسیک جهان (مجموعه ده اثر از ده نویسنده برجسته)

ناشر امیرکبیر

مترجم محمد نادری

گردآورنده کتاب درک هادسن

تعداد صفحات : 359

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 39756 10003022
115,000 109,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر مجموعه ای از داستانهای کوتاه کلاسیک جهان اثر ده نویسنده برجسته : فارستر، سامرست موام، گراهام گرین و ... می باشد.

راوی از دوست گزارشگر خود، رالف کارله می گوید که لنز دوربین تاثیر عجیبی بر او داشت. انگار او را به لحظات متفاوتی می برد که می توانست بدون دخالت در واقعیت حوادث، آن ها را همان طور که هستند ببیند. او می گوید: هنگامی که او را بهتر شناختم دریافتم که این فاصله خیالی او را در برابر احساساتش محافظت می کند. زمانی که برای تهیه گزارش از واقعه ای که در چهارشنبه مرگ بار نوامبر اتفاق افتاده بود رفت، تحولی عظیم در وی رخ داد. بر اثر انفجار کوه بهمن همراه با خاک و سنگ بر سر روستائیان فرود آمد و تمام روستاها در لجن زاری فرو رفت. دختری به نام آزوسنا در گل و لای گیر کرده و رالف کارله برای نجات او می رود. رالف برای نجات او تمام قوه ابتکارش را به کار می برد تا دخترک را از چنگال مرگ برهاند. او سه شب پیش دختر می ماند و در این لحظه ها می فهمد که تمامی کارهای متهورانه اش به عنوان یک گزارشگر، شاهکارهایی که برایش چنان شهرتی به بارآورده، تنها تلاشی بوده تا کهن ترین دهشت هایش را واپس زند. در این کتاب داستان های دیگری به نام های هفت تیر، مرگ و تجلی یک معلم، مهمانی قورباغه پاطلایی، نصف روز، زمزمه جنون، فیل و عشق افلاطونی به چاپ رسیده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما