loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صحبت شیطان (مجموعه داستان)

ناشر امیرکبیر

نویسنده آلفرد هیچکاک

مترجم کیمیا بالازاده

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 310

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

در این کتاب مجموعه ای از داستانهای ترسناک ، جنایی پلیسی و حتی اندکی علمی تخیلی در کنار هم آمده است و اگرچه به نظر من اختلاف سطح نسبتاً زیادی با هم دارند در مجموع کتابی خواندنی و جذاب را پدید می آورند. در برخی از داستانهای این کتاب نظیر سلاح صوتی دست نویسنده برای خواننده بسیار زود رو می شود ولی در برخی نیز نظیر بن بست نوشته گیلفورد این تعلیق تا پایان داستان خواننده را همراهی می کند. در میان داستانهای این کتاب همین داستان بن بست و شرارت سالهای دور را می توان از بهترین آنها دانست. البته داستان بد گمانی نیز با نحوه روایت منحصر به فردش بسیار جذاب می نماید.خواندن این مجموعه داستان را به علاقه مندان هیجان و داستانهای کوتاه پیشنهاد می کنیم.

کتاب حاضر مجموعه ای از 14داستان کوتاه است .در 'شرارت سال های دور' 'ارل برلن 'با دستیاری چهار تن از دوستانش باعث مرگ دختری به نام 'فلاسی تاینر 'می شوند .پدر فلاسی و خواهرش 'سوالن 'سوگند یاد کرده اند که قاتل ها را پیدا کنند .بعد از آن ماجرا افراد یاد شده ناپدید می شوند . پس از گذشت پنجاه سال 'ارل برلن 'به زادگاهش بر می گردد و به کلبه خود که در آن جا زندگی می کرده می رود .او در آن کلبه با پیرزنی روبه رو می شود که همان 'سوالن 'است .سوالن با نشان دادن چهار اسکلت ـ که اسکلت دوستان ارل هستند ـ دست و پای او را می بندد و ....
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما