loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برای عاطفه

خاطرات آقای محمدرضا کائینی

ناشر پیام آزادگان

نویسنده فاطمه زهرا حاتمی

ویراستار فرزانه قلعه قوند

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 296

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

«محمدرضا کائینی» آزاده تهرانی یکی از جوانانی است که همراه شدن با خاطراتش می تواند ما را یک گام دیگر به ناگفته های اسارت نزدیک کند.
«برای عاطفه» فقط داستان زخم و درد زندگی یک اسیر جنگ تحمیلی در اردوگاه های مخوف عراق نیست؛ «برای عاطفه» روایت دژ محکم ایمان در برابر کفر، روایت بیداری، تیزهوشی، صبر و مدیریت آزاده ای ست که در طول مدت اسارت به دریوزگی دشمن بعثی تن نداد.

محمدرضا وقتی رفت که در آشیانه ی مهرش، دستان کوچکی هنوز منتظر نوازش مهر پدر بود و« بانویی» که می بایست روزهای پس از این را هم پدر باشد و هم مادر....
با خاطرات آزاده دلاور محمد رضا کائینی در کتاب «برای عاطفه» که به قلم « فاطمه زهرا حاتمی » به نگارش درآمده است، به دنیایی سفر می کنیم که دیدن یک گوشه اش هم از توان ما خارج است. خاطرات آزاده ای که در سال هایی دور اسیر ضد انقلاب شد و در ناگزیری اسارت نیز دست از مبارزه و تبلیغ دین برنداشت.
آزاده ای که برای احیای شریعت در زندان های مخوف به همراه یاران همراهش از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و روزهای درد و شکنجه نیز نتوانست او را از این مسیر برگرداند.

باغچه کوچک کنار ساختمان، ثمر داده است. کاهوهای سبز رنگ برای چیده شدن ثانیه شماری می کنند. عطر بهار از لابه لایشان غلت می خورد و به مشام بچه ها می رسد.

ساعت آزادباش است. حیاط قاطع از حضور بچه ها پر شده است. هر کس به کاری مشغول است. برخی قدم می زدند و با هم صحبت می کردند. برخی به نظافت و شستشوی لباس هایشان مشغولند و عده ای بازی فوتبال را ترجیح داده اند. اما در این بین، قدم زدن های دو نفر، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است؛ خیلی وقت است که سیدابوترابی با یکی از سربازهای قاطع دم گرفته و با هم قدم می زنند. کسی از مضمون صحبت هایشان خبر ندارد. اما همه مشتاق اند تا قضیه را جویا شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما