loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جذابیت عشق

ناشر کتاب نیستان

نویسنده تورج زاهدی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 727

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 39927 10003022
43,000 40,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

جذابیت عشق رمانی است با موضوع زندگی روشنفکران ایرانی پس از انقلاب اسلامی که از این حیث اثری بدیع و جسورانه به نظر می رسد.

ناشر این اثر در بخشی از مقدمه خود بر این کتاب درباره اهمیت این رمان می نویسد:
«پس از پیروزی انقلاب اسلامی رمانی با عنوان ثریا در اغما اثر اسماعیل فصیح منتشر می شود که تعدادی از شخصیت های آن را روشنفکران ایرانی شکل می دادند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی از ایران رفته بودند. پس از آن نیز هوشنگ گلشیری در رمان «آینه های در دار» بار دیگر موضوع روشنفکران ایرانی را از زاویه دید مهاجران مورد توجه قرار می دهد و سراغ روشنفکران ایرانی مهاجرت کرده آلمان می رود و البته راوی داستان نیز خود در زمره آنها نیست. دو رمان «آواز کشتگان» و «چاه به چاه» اثر رضا براهنی نیز در زمره رمان های سیاسی پلیسی طبقه بندی شده و مستقیما به سراغ روشنفکران نمی رود، بر همین مبنا باید جذابیت عشق را نخستین رمانی بدانیم که به طور مستقیم به زندگی روشنفکران ایران وارد شده است.»

داستان «جذابیت عشق» با روایتی از زندگی یک روزنامه نگار شروع می شود. روزنامه نگاری که از سویی غرق در جذابیت یک داستان و تقلای درونی برای انتشار آن است و از سوی دیگر متوجه می شود که فردی ناشناس در صدد کسب اطلاع از وضعیت وی در محل کارش است. تداخل داستانی که در اختیار روزنامه نگار قرار گرفته است با داستانی که در زندگی وی در حال شکل گیری است نخستین تعلیق این رمان است که مخاطب را با خود همراه می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما