loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برادر: داستانهایی از زندگی محمد (ص) و علی (ع)

ناشر سروش

نویسنده نقی سلیمانی

تصویرگر رضا مکتبی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 134

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 39974 10003022
25,000 22,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «برادر» به گونه ای است که مهرورزی و محبت رسول اکرم (ص) و علی بن ابی طالب (ع) را با بیان چند واقعه به زیبایی بیان می کند و بدون تردید در تشویق نوجوانان به مهرورزی و محبت به انسان های دیگر بسیار مؤثر خواهد بود.

امام علی(ع) 33 سال از زندگی خود را همواره در کنار پیامبر(ص) گذرانده اند و در حوادث بسیار قبل و بعد از بعثت با ایشان همراه بوده اند. در جریان برادرخوانده کردن مهاجران مکه با انصار مدینه، پیامبر(ص) امام علی(ع) را برادر خود تعیین کردند. کتاب حاضر، از مجموعه کتاب های نوجوانان، داستان هایی براساس حوادث و رخدادهای این زندگی مشترک است. نویسنده کتاب حوادث را از منابع مشهور نقل می کند و آنها را به شکل داستان پردازش و عرضه می کند. خواننده کتاب حاضر با خواندن این داستان های مذهبی و اعتقادی جز آشنایی با آن دو بزرگوار، تاریخ اسلام را هم مرور می کند و با شخصیت ها و خاندان های معروف آن عصر آشنا می شود. کتاب همچنین تصویرهایی مرتبط با داستان ها دارد که در درک و برقراری ارتباط با داستان بسیار کمک می کند. تصاویر به خوبی با داستان همراه شده و سیر داستان های کتاب را روایت می کند.

کتاب " برادر" در سه بخش تدوین شده است. رویاهای ناشناخته، او خواهد آمد و برادر بزرگ تر؛ برادر کوچک تر از جمله بخش های کتاب هستند که هر یک داستانی از زندگی پیامبر اکرم(ص) و امام علی (ع) را به تصویر می کشند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما