loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مبانی و نظام مندی اخلاق عرفانی امام خمینی (ره)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 39992 10003022
65,000 58,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نوشته حاضر تلاشی است برای نشان دادن یکی از راه های نظام مند سازی اخلاق عرفانی که مبتنی بر روابط چهارگانه انسان یعنی ارتباط با خدا، ارتباط با خود، ارتباط با انسانهای دیگر و ارتباط با طبیعت پیرامونی و ساحات پنج گانه عقیدتی، احساسی و عاطفی، ارادی، گفتار و کردار که در مقدمات درباره این روش بحث خواهد شد. براساس این روش، تلاش میشود روابط علی میان فاضل یا رذایل یا تقدم و تأخر آنها در اخلاق امام آشکار شود. اما ار آنجایی که اخلاق عرفانی اصالتاً ناظر به رابطه انسان با خداست لازم دیدیم پیش از بحث اصلی یعنی نظام مند سازی اخلاق عرفانی امام، به مبانی خداشناسی و انسان شناختی اخلاق عرفانی وی بپردازیم که مقدمه ضروری ورود به مباحث اخلاق عرفانی تشخیص داده شده است. از این رو این اثر، پس از مقدمات و کلیات، مشتمل بر دو بخش است که در بخش اول از مبانی اخلاق عرفانی امام خمینی بحث می شود و در بخش دوم نظام مند سازی اخلاق عرفانی امام خمینی صورت میگیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما