loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امنیت، اجتماع، امنیت اجتماعی

ناشر سفیر اردهال

نویسنده اسدالله افشار

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 313

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

تلاش شده در این کتاب به تبیین امنیت، اجتماع،امنیت اجتماعی پرداخته شود لذا مطالب متنوع وگسترده ای با استفاده از نظر اندیشمندان، کارشناسان و تحلیل گران در سه بخش مطرح شده تا مباحث پیش رو از جنبه کاربردی - راهبردی و ازجنبه تخصصی به خوبی مورد واکاوی قرارگیرد.

وقتی فرد ببیند جامعه و افراد با او رفتار مناسب و منصفانه دارند شخصیت واحترام او رعایت می شود، حقوق اجتماعی او حفظ می شود در درونش، احساس آرامش خواهد کرد، آن وقت استعدادها وخلاقیت ها بارور و شکوفا می شود و درپرتو همین آرامش و ایمنی، هم فرد رشد می یابد و هم جامعه بالنده و پر نشاط خواهد شد. اما چنانچه فرد، درباره موضوعات مهم زندگی مانند کار، درآمد، آبرو، اعتبار و روابط اجتماعی اش با جامعه وحکومت ازحالت ایمنی وآرامش برخوردار نباشد آن وقت دچار ناآرامی شده و احساس خطر و تهدید می کند.

امنیت اجتماعی یکی از اصلی ترین نیازهای یک ملت و کشور است، زیرا حرکت و پویایی کشور در مسیر علم و معنویت، فناوری و توسعه، اقتصاد و هنر مرهون امنیت اجتماعی است.

امنیت درمکتب اسلام و درنزد عقلا و صاحبان فکر ابزار است نه هدف. کما اینکه کل سیاست نیز ابزار است. ابزاری درخدمت سیرالی الله در دنیای فانی طبیعت. به دیگرسخن امنیت بخشی از سیاست است و سیاست خود متاثر از نگاه هستی شناسانه وانسان شناسانه اوست. اگر سیاست و حکومت را ظرفی بدانیم که ارزش های یک ملت درآن حفظ می شود وازقوه به فعلیت درمی آید، امنیت کارکردش ایمن ساختن و هموارکردن این شرایط است و...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما