loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روایت مطهر - جلد سوم: تاملی در اندیشه های شهید مطهری؛ مباحث خانواده و روابط بین زن و مرد

5 (1)

ناشر بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده حسین سوزنچی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 216

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 40008 10003022
65,000 61,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

جلد سوم این مجموعه کتاب اثر حجت السلام «حسین سوزنچی» با عنوان فرعی « مباحث خانواده و روابط زن و مرد »، شامل بحث پیرامون گفتارهای شهید مطهری در کتاب های « نظام حقوق زن در اسلام، اخلاق جنسی و مسأله حجاب » می باشد.

احیای حقوق و جایگاه زن در جامعه به نحوی که لطمه ای به شأن و جایگاه خانواده نزند. از مهم ترین دغدغه های انقلاب اسلامی بوده؛ به تعبیر مقام معظم رهبری، دربارۀ احقاق حقوق و جایگاه زن در جامعه لازم است کار فرهنگی بزرگی انجام گیرد؛ به گونه ای که اگر فضای فرهنگی جامعه در زمینۀ مسائل زن و خانواده ، شفاف شود و احکام اسلامی و نظرات قرآنی در این زمینه روشن گردد، راه برای رسیدن بانوان کشور به آن نقطه ای که برای یک زن، آرمانی و غایت مطلوب است، هموار خواهد شد.

در این کتاب تلاش می شود تا با تأملاتی پیرامون اندیشه های شهید مطهری، به نقد مبانی غرب در زمینۀ آزادی زن و تساوی حقوق زن و مرد، و تبیین این مباحث در نظام فکری اسلامی پرداخته شود تا در حد توان، خطوط کلی الگوی اسلامی در تحلیل مسائل زن و خانواده ترسیم گردد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما