loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نیمه پنهان 59: پرواز IR 655

ناشر کیهان

نویسنده پروین نخعی مقدم

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 392

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

«دفتر پژوهش های کیهان» در جدیدترین اثر خود به منظور ترسیم چهره شیطانی ایالات متحده آمریکا به سراغ ماجرای انهدام هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا رفته و در قالب داستانی مستند این فاجعه هولناک را روایت می کند.

نویسنده در این اثر سانحه سقوط هواپیما را مبتنی بر اظهارات شاهدان عینی، مقامات آمریکایی و اسناد منتشر شده آمریکا پس از گذشت بیش از بیست و پنج سال از این سانحه بازسازی کرده است.

«تنها چند ثانیه طول کشید تا یک فروند هواپیمای ایرباس مدل A300 بر فراز آبهای خلیج فارس تکه تکه شود. دو موشک زمین به هوای هدایت شونده از ناو وینسنس، ۲۹۰ مسافر و خدمه پرواز IR655 را مظلومانه به قتل رساندند و ناخدا «ویل راجرز» سرمست از فرمان شلیک، پایان عملیات را به خدمه ناو جنگی اش تبریک می گفت. امروز اما تصویر اجساد متلاشی شده مسافران ایرباس بر روی آبهای خلیج فارس در ۱۲تیرماه۱۳۶۷ قابی تمام عیار از یک جنایت بیادماندنی است. فاجعه ای که توسط جنایتکارترین دولت قرن به وقوع پیوست تا ننگ کشتار ۶۶ کودک آن پرواز بر پیشانی کاخ سفید بنشیند.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما