loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انیس الصادقین

توصیه هایی از عالم ربانی جناب آقای حاج سید حسین یعقوبی (دام ظله) - در زمینه ادعیه و اذکار

3.5 (2)

ناشر میر رضی

نویسنده سید حسین یعقوبی قائنی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 388

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

در پی انتشار کتاب «سفینة الصادقین» بسیاری از علاقه مندان، خواستار آن بودند که ادعیه و اذکار و دستورالعمل هایی که مورد توجه عالم ربانی، حضرت آیت الله یعقوبی قائنی قدس سره بوده، در اختیارشان قرار گیرد. به همین منظور، مجموعه ای از توصیه ها و دستورالعمل های معظم له، با عنایت خود ایشان تهیه و تنظیم گردید و با نام «انیس الصادقین» در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

این کتاب بر عبادات و اعمالی تکیه دارد که از ناحیه معصومین علیهم السلام وارد شده و در کتب معتبر روایی نقل گردیده. آنچه ارزش این مجموعه را دوچندان می کند، این است که آن عالم ربانی خود به محتوای آن التزام داشتند و در راه سلوک، بهره های عینی و عملی بسیاری از این طریق به دست آورده بودند و این اعمال را به عنوان دستورالعمل های سلوکی خود، ارائه کرده اند.

بی شک وعده های خداوند هیچگاه خلاف ندارد. پس علت اینکه گاهی انسان از عمل خود نتیجه نمی گیرد، بیشتر مربوط به نقصان ایمان و باور خود اوست. لذا کسی که دعاهای وارده را می خواند و به دستورات عبادی عمل می کند، پیش از هر چیز باید به گفته های پیامبر اکرم و ائمه اطهار علیهم السلام "ایمان" داشته باشد. مهم این است که فرموده های آنها را "باور" داشته باشیم، لذا اگر کسی عملی را با تردید انجام دهد و بگوید: "فعلا این دعا را می خوانم تا ببینم چه می شود" نه تنها فایده ای نبرده، بلکه خودش را خسته می کند. و البته اگر متوجه شود که باور ندارد، پیش از هرچیز باید بررسی کند که چرا باور ندارد و علت آن را برطرف سازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما