loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف انقلاب اسلامی ویژه نوجوانان و جوانان - جلد سوم

(از) صبر و شتیلا (تا) یوم الله

ناشر سوره مهر

گردآورنده کتاب دفتر ادبیات انقلاب اسلامی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 505

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مجلد سوم و به عبارتی آخرین مجلد از دایره المعارف انقلاب اسلامی منتشر شده است. دایره المعارف انقلاب اسلامی نتیجه همکاری بیش از ۵۰ نفر در مدت حداقل ۴ سال است.

موضوعات برجسته ای چون دفاع هشت ساله مردم ایران (۱۳۵۹ تا ۱۳۶۷) و برخی مفاخر فرهنگی و حوادث مهم تاریخی و موضوع هایی از جهان اسلام، به ویژه تاریخ تشیع نیز به صورت ویژه مورد توجه مؤلفان این مجموعه قرار گرفته است.دوری از جملات رسمی به طوری که خواننده جوان را به یاد خستگی کتاب های درسی نیندازد و مصور بودن، از بهترین ویژگی های این دایرةالمعارف است.

توضیح درباره مفاهیم انقلاب، گروه های مبارزه، شخصیت ها، رویدادها، مکان ها و زمان هایی که به نحوی با این پدیده مرتبط بودند در این کتاب آمده است.
برخورداری از زبان علمی معیار ضمن در نظر داشتن گروه سنی مخاطبان نوجوان و جوان در نگارش مقالات این دایره المعارف از مهم ترین امتیازات آن به شمار می آید که می تواند سهم چشمگیری در ارتقاء آگاهی های تاریخی این گروه سنی حساس داشته باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما