loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اتاق های گاز در جنگ جهانی دوم؛ واقعیت یا افسانه؟

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

نویسنده کتاب حاضر با بررسی اسناد مختلف به موضوع ادعایی یهودیان درباره اتاق‌های گاز در آلمان دوره نازی پرداخته است.
طی جنگ جهانی دوم ادعایی مطرح شد که در آن به کشتار جمعی شش میلیون یهودی پرداخته شده بود؛ ادعایی که با حمایت و سرمایه صهیونیست‌ها در کشورهای اروپایی و امریکایی مورد قبول قرار گرفت. بر این اساس کتاب‌ها و فیلم‌های زیادی نوشته و ساخته شد که با استمرار این روند دسترسی به واقعیت درباره این موضوع روزبه‌روز سخت تر می‌شود .
امروزه مردم در کشورهای غربی عموما گمان می‌کنند اتاق‌های گاز هیتلر واقعا وجود داشته است.
روبر فوریسون در این کتاب با اسناد قابل ملاحظه‌ای به دنیال واقعیت آنچه در روزهای جنگ روی داده است، همه مستندات را در «اتاق‌های گاز» جمع‌آوری کرده است که نمونه خوبی از کار استنادی در پاسخ به واقعیت هولوکاست است.
«فوریسون» نویسنده کتاب پیش رو، متخصص و کارشناس عالی‌رتبه بررسی، ارزیابی و شناخت اسناد و مدارک تار یخی است. او پس از سالها مطالعه، بررسی و تحقیق روی اسناد جنگ جهانی دوم، در مراکز و مؤسسه‌های بزرگ مطالعاتی و پژوهشی، به این واقعیت دست یافت که مسأله اتاق‌های کشتار با گاز و قتل‌عام‌یهودی‌ها (هولوکاست) دروغ و افسانه‌ای بیش نبوده است.
به عقیده فوریسون این افسانه از سوی بعضی مجامع و سازمان‌های یهودی و کانون‌های صهیونیستی، با اغراض کاملا سیاسی و بلکه اقتصادی ساخته و پرداخته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما