loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قزاق ها

ناشر چشمه

نویسنده لئون تالستوی

مترجم عباس علی عزتی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 196

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر داستانی روسی است که در آن نگارنده به ارائه قهرمانی مردمی می پردازد. نگارنده در این رمان تأکید خود را بر همزیستی فرهنگ شرقی و فرهنگ اروپایی می گذارد و با ترسیم تابلوهای زیبایی از مظاهر مقبول و قابل اعتنای این همزیستی، از مسائل آن نیز غفلت نمی کند و به دشواری هایی که قزاق ها در اینطور زندگی دارند، اشاره می کند. نگارنده در این رمان از صحنه های باشکوه و رمانتیکی که صحنه های نبرد و اعمال حماسی قهرمانان را توصیف کند، استفاده نمی کند و منظور خود را با دو سه جمله بیان می دارد.

در مسکو همه جا ساکت بود. به ندرت جیغ چرخ ها از جایی در کوچه و خیابان شنیده می شد. در پنجره ها دیگر نوری دیده نمی شد و فانوس ها را خاموش کرده بودند. طنین ناقوس کلیساها در آسمان شهرِ خفته می پیچید و آمدن صبح را بشارت می داد. خیابان ها خالی بود. به ندرت در گوشه ای درشکه ی شب رویی به چشم می خورد که با چرخ های باریکش برف را شیار می کرد و به گوشه ای می رفت و درشکه چی در انتظار مسافر خود چرت می زد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما