loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ره یافتگان: مجموعه داستانک مشاهیر تازه مسلمان

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 40294 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «ره یافتگان» اثری اجمالی برای آشنایی با برخی از اندیشمندان، آزاداندیشان و شخصیت های شاخص مغرب زمین است که در اثر حوادث و جریان های متنوع و عبرت آموز به دین مبین اسلام گرویده اند.

عمده افرادی که در روایت های داستانی مؤلف مورد معرفی قرار گرفته اند، قبل از توفیق تشرّف به دین اسلام دارای زندگی راحت و موقعیت های اجتماعی مناسب، دارای ثروت فراوان و امکانات رفاهی خوب برای یک زندگی بی دردسر و آسوده بوده اند، اما در نهایت با شناخت و آگاهی، اسلام و انجام فرایض این دین را در دستور کار زندگی خود قرار داده و در این رهگذر دچار انواع بی مهری ها، اتّهام ها و مشکلات اجتماعی از تهدید تا محرومیت های شغلی و اخراج از محل کار... شده و بعضاً حتی جان خویش را بر سر آرمان و ایمان انتخابی خود از دست داده اند.

مرور روایت اسلام آوری مشاهیر عرصه های مختلف علم، هنر، ورزش، سیاست و بازخوانی نقاط عطف حیات این اشخاص در مسیر زندگی مؤمنانه شان در قالب جذاب داستانک می تواند ارزش های این آئین نورانی را بیش از پیش برای مخاطب جوان آشکار سازد. پرده هایی هرچند کوتاه از زندگانی پر فراز و نشیب بزرگانی چون دکتر محمد لگن هاوزن، ادواردو آنیلی، احمد حنیف، دکتر گری میلر، دکتر خولیو سزار مارتینز، دکتر والریا پوروخوا، دکتر محمد والدمن، دیانا ترون گوسو، پروفسور روژه گارودی و سایر ارجمندانی که اکنون سال هاست به امر تبلیغ اسلام مشغول اند.

... «خداوند از آفرینش انسان پشیمان شده بود. بنابراین سیلی فرستاد تا انسان ها را نابود کند!»
نمی توانست این جمله سنگین انجیل را بپذیرد.
چگونه ممکن بود خداوند در کاری مرتکب اشتباه شده باشد...؟!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما