loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پدر، مادر شما را دوست دارم

نگاهی به حقوق متقابل والدین و فرزندان

ناشر فرهنگ اهل بیت (ع)

نویسنده عبدالکریم پاک نیا

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 256

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این کتاب با توجه به آموزه های اهل بیت(ع) به تبیین حقوق متقابل والدین و فرزندان در دو بخش کلی پرداخته است. که بخش اول آن حقوق فرزندان و بخش دوم هم حقوق والدین را شامل می شود و هر بخش عناوین متعددی را در بر می گیرد.
مضامین این اثر در 5 فصل چون اهمیت حقوق پدر و مادر، شماری از حقوق والدین، آثار نیکی به والدین، در سیره صالحان و عواقب بدی به پدر و مادر تنظیم شده اند.
داشتن فرزندان صالح، خشم الهی، دور شدن از عدالت، اطاعت در مسیر حق، آموختن کمالات، ضرورت تربیت معنوی، مهر بیکران و داستان زکریای مسیح از موضوعات مورد بحث در این نوشتار محسوب می شوند.
از منابع مورد استناد در تدوین این اثر می توان کتاب های جامع الاخبار، ستارگان حرم، شرح نهج البلاغه، عدل الهی، مستدرک الوسایل و تهذیب الاحکام را نام برد.

این کتاب برای عموم مردم به ویژه جوانان و خانواده های علاقه مند به رشد و کمال تالیف شده و بر این اساس، با رویکردی اخلاقی، ساده و روان حقوق مقابل پدر و مادر و فرزندان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما