loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازتاب مفهومی و نظری انقلاب اسلامی ایران در روابط بین الملل

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده محمدرضا دهشیری

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 483

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

نویسنده کتاب بازتاب مفهومی و نظری انقلاب اسلامی ایران در روابط بین الملل در قالب 6 فصل با موضوعات محوری «بازتاب انقلاب اسلامی ایران در حوزه مفاهیم و ادبیات»، «بازتاب انقلاب اسلامی ایران در حوزه فرهنگ»،« بازتاب انقلاب اسلامی ایران در حوزه سیاست خارجی»، «بازتاب انقلاب اسلامی ایران در عرصه تعامل میان ملت ها»،« مذاهب و نخبگان»، «بازتاب انقلاب اسلامی ایران بر ساختار و فرایند نظام بین الملل»،« فرصت ها»، «آسیب ها و تهدیدات فراروی انقلاب اسلامی ایران» پرداخته است.

گفتارهایی نظیر ادبیات سیاسی انقلاب اسلامی ایران با الهام از کلام امام خمینی (ره)، جایگاه و نقش شعارهای انقلاب اسلامی در تبیین جمهوریت خواهی و اسلامی باوری، انقلاب اسلامی و تحول هویت فرهنگی، انقلاب اسلامی ایران و توسعه فرهنگی، قدرت نرم و انقلاب اسلامی ایران، تاثیرات فرهنگی انقلاب اسلامی ایران بر روابط بین الملل در این کتاب مطرح شده است.

«پیوندجامعه مدنی و سیاست خارجی در انقلاب اسلامی ایران»،«کارنامه انقلاب اسلامی در عرصه سیاست خارجی»، «انقلاب اسلامی ایران و چشم انداز سیاست خارجی نظام»، «انقلاب اسلامی ایران و تبادل فرهنگی میان ملت ها»، «انقلاب اسلامی ایران و گفتگوی درون تمدنی در استرانژی تقریب مذاهب اسلامی»،«انقلاب اسلامی ایران و تعامل نخبگان» از دیگر بخش های محوری کتاب بازتاب مفهومی و نظری انقلاب اسلامی ایران در روابط بین الملل است.

در کتاب بازتاب مفهومی و نظری انقلاب اسلامی ایران در روابط بین الملل به موضوعات مهم دیگری نظیر «انقلاب اسلامی ایران و نظام بین الملل»، «رویکرد انقلاب اسلامی ایران به جهانی شدن»، «انقلاب اسلامی ایران در گستره جهانی شدن»،« فرصت ها»،« آسیب ها و تهدیدات فراروی انقلاب اسلامی ایران»، «فرصت ها و تهدیدات منطقه ای و بین المللی فراروی انقلاب اسلامی» پرداخته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما