loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آن سوی پرچین باغ - جلد اول: خاک و باد

داستان امروز - 2

ناشر سپیده باوران

نویسنده طاهر جیناک

ویراستار محمد نورالهی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 280

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 40532 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
5,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثر حاضر، رمانی است پر کشش و جذاب، با نثری ویژه و تاثیرگذار.
طاهر جیناک با برش هایی که در داستان ایجاد می کند، روایت هایی کوتاه از گذشته شخصیت های داستانش ارائه می دهد تا مخاطب با چینش یکایک قطعات این پازل بزرگ، به تصویری شفاف و درکی عمیق از شخصیت های داستان نائل شود.

(رضا ملاقه) در محدوده پایین شهر و در میان خانه های گلی زندگی می کرد و علاقه بسیاری به گشت زنی در تپه ها و دره های اطراف رودخانه داشت. روزی رضا در هنگام گشت زنی به داخل سوراخی افتاد و سر از غاری دراورد. مدتی طول کشید تا این که متوجه گردید در ان محبوس شده است. تلاش او برای بالا رفتن از جداره های خیس و گلی غار بی نتیجه بود. ترس او را وادار کرد تا کورمال کورمال به دنبال راه گریز مجرای تنگی بیابد که اب درون غار را به بیرون هدایت می کرد. پس از مدتی سینه خیز رفتن رضا صدای رودخانه را شنید ولی ان چه را که می دید باور نمی کرد. فاصله حفره تا کف رودخانه حدود 6 متر و فاصله اش تا سر دیواره بیش تر از ان بود و پهنای رودخانه عریض تر از ان بود که بتوان با پریدن در ان سوی رودخانه فروامد. پریدن به رودخانه خطرناک بود ولی برگشتن به غار به معنی زنده به گور شدن خود در قبری بود که نشانی ان را تنها خدا می دانست. او در دوراهی ضرورت دست به انتخابی می زند که سرنوشت خود و ادم های منطقه را در مسیری متفاوت قرار می دهد.
«آن سوی پرچین باغ» روایت کودک نامتعارفی است که در مسیر حادثه با انسان هایی از جنس خود پیوند می خورد تا پاسخی برای سوال هایش بیابد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما