loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در کنار بقیع: سوگنامه ای برای امام حسن مجتبی (ع)

ناشر خلق

نویسنده محمدحسین اقارب پرست

ویراستار ابوالقاسم آرزومندی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 127

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 40663 10003022
20,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب، سوگنامه ای در غربت بقیع و حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام با نثری روان است که دل های مخاطبان را به سوی آن دیار روانه می کند و چشم ها را با اشک و بغض پیوند می دهد.

در کنار بقیع، چنین آغاز می شود:
«حسن جان! با من حرف بزن! صدایت را می شنوم. فاصله مان نزدیک است؛ اما شبگردها و هول و هراسشان، راه را بر من بسته اند و نمی توانم نزدیک تر بیایم. امشب، شب شهادت شما است. حُسن اتفاق را ببین که چنین شبی با ستاره هایی که برای سلام گویی به تو آمده اند، کنار شما باشیم. گریه امانم نمی دهد و نمی دانم این سیلاب سرشک، از شوق زیارت شما است، یا برای غربت و تنهایی شما».

در کنار بقیع، در کمین خلافت، پلید آستین ها، پیمان شکنی، چهره تزویر، سگ های لیله الهریر، دوران پرالتهاب، بنیان های باطل، تن به ذلت سپردگان، جان های گرامی در دام بلا، عابدان خشک مغز و … عنوان برخی بخش های ادبی و خواندنی این اثر ارزشمند است که به منابعی همچون منتهی الامال، فروغ ابدیت، منتخب التواریخ، توضیح الملل، ترجمه خصال شیخ صدوق، تاریخ سیاسی اسلام، حیات فکری و سیاسی امامان شیعه و بسیاری مآخذ دیگر، مستند شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما