loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از مرگ تا قیامت

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده سید کاظم نورمفیدی

تحقیق و تنظیم کتاب حجت منگنه چی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 980

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

از مرگ تا قیامت، چه حوادثی رخ می دهد؟ و آدمی چه منازل و مراحلی را می پیماید؟ و در این مسیرِ چاره ناپذیر، چه علل و عواملی، سبب نجات و تکامل یا هلاکت و انحطاط می شود؟

اثر حاضر، که مجموعه سخنرانی های آیة الله نورمفیدی در ماه مبارک رمضان سال های 1382 و 1385 است، این سؤال ها و بسیاری دیگر از پرسش ها را دربارهٔ معاد و زندگی واپسین، با بهره گیری از آیات و روایات، از نگرگاه عقل و نقل، کاویده و به زبان ساده در اختیار عموم قرار داده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

رضا فدائیه بافقی

خیلی گران هست.مگه به شما یارنه کاغذ نمی دهند ؟ نمیشه از این پولهایی که نجومی های مزدور می خورند دولت به کتاب و کتابخوانی هم کمک کند .با این قیمت ها فرهنگ را به اتش می کشند .خدا لعنت کنه امضا کننگان 2030 را .

20 خرداد 1396

سلام
یارانه کاغذ از سال 86 قطع شده است و قرار بود که این یارانه مستقیم به کتابخوان ها برای خرید کتاب داده شود که متاسفانه هر سال عوض اینکه بیشتر شود کمتر و کمتر می شود.

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما