loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پژواک اسارت: واکاوی و تحلیل نقش حضرت زینب (ع) در حماسه حسینی

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده سید اسحاق حسینی کوهساری

مستندساز محمدعلی جاودان

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 772

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 40773 10003022
300,000 270,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نهضت حسینی، حماسه پرشکوهی است که در دو مقطع کوتاه زمانی رخ داد: یک مقطع با دلاوری ها و جانبازی های امام حسین(ع) و یاران پاک باخته اش بود و مقطع دیگر، دوران اسارت خاندان اهل بیت که فرماندهی آن را حضرت زینب(س) به عهده داشت.

عقیلهٔ بنی هاشم مانند مادرش زهرا مدیریت بحران را با دو هدف پی گرفت: افشاگری بدون درگیری در جهت حفظ جان امام معصوم و صیانت از عفت و حرمت دودمان نبوی در بدترین شرایط اسارت.
به نحوی که با سخنرانی کوبندهٔ خویش در کوفه و شام توانست نه تنها جلوی سوء استفاده دشمن را بگیرد، بلکه حکومت ظلم اموی را رسوا کند.

این اثر به تحلیل نقش اسارت حضرت زینب در تکمیل حماسه حسینی، مهار بحران های رخ داده در مسیر اسارت و تقابل نرم و کوبندهٔ وی با طاغوت زمانه پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما