loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روزی پرستویی

مجموعه شعر نوجوان (گروه سنی د و هـ)

ناشر بوستان کتاب قم

شاعر یحیی علوی فرد

تصویرگر زهرا زواری

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 32

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 40901 10003022
10,000 9,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

"روزی پرستویی" مجموعه شعری است که برای گروه سنی نوجوان در نظر گرفته شده و در آن مسئله مسلمان بودن مسلمان ها بررسی شده است.
"روزی پرستویی" شامل نه شعر به هم پیوسته است و هر یک از شعرها در مورد پرنده ای است که در مورد مسلمان بودن خود استدلال هایی را می آورد.

خیلی از نوجوانان شاهد افرادی هستند که ادعای مسلمانی دارند اما مسایلی را در زندگی رعایت نمی کنند و این امر ممکن است اثرات منفی بر روی آنها داشته باشد. بر این اساس مولف این نکته را مدنظر قرار داده است و مسئله ادعای مسلمان بودن را آسیب شناسی کرده است.

عبادت، اخلاق خوب، کار و تلاش و رعایت بهداشت روحی و روانی عناوین چهار بخش کتاب"روزی پرستویی" هستند.
هر پرنده در این کتاب نماد یکی از بخش های دین است.

داستان در جنگلی اتفاق می افتد که پرستویی از آنجا رد می شود و شاهد ماجراهایی است. پرستو می بیند پرنده ها از اسلام حرف می زنند اما سرانجام تنها کسی که به یک پرنده آسیب دیده و بیهوش کمک می کند، هدهد است که ادعای مسلمانی نداشته است. در ادامه داستان بخش هایی از دین اسلام توسط هدهد تشریح می شود.

این کتاب به نوجوانان می آموزد که به جای حرف و سخن به رفتار افراد توجه داشته باشند. اگر کسی ادعای مسلمانی دارد باید عامل به دین اسلام باشد و تنها با حرف نمی توان خود را مسلمان دانست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما