loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زمانی برای خدا: نگاهی به سبک زندگی امام خمینی (ره) به روایت خاطره

ناشر بوستان کتاب قم

گردآورنده کتاب غلامرضا شریعتی مهر

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 136

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 40904 10003022
17,000 15,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مروری بر زندگانی و سیره عملی ، خانوادگی و فردی امام خمینی (ره) با استناد به خاطراتی نقل شده از زندگی ایشان است.
در این نوشتار ضمن انعکاس بخش هایی از زندگی امام خمینی، به تبیین سبک زندگی اسلامی با توجه به رفتار و گفتار ایشان پرداخته شده و ابعادی از اخلاق، رفتار با اعضای خانواده، رعایت حقوق مردم، اهمیت دادن به علم و دانش، شیوه تحصیل و تدریس، منش های رفتاری ایشان با طلاب و روحانیون، سیره ایشان در راه کسب اجتهاد و فقاهت و نیز رفتارهای ایشان در زمینه مسایل سیاسی و اجتماعی به تصویر کشیده شده است.
نویسنده در قالب نقل خاطراتی از نزدیکان ایشان، به جنبه هایی از معنویت و عرفان، زهد پارسایی، شجاعت و جدیت در مسایل سیاسی، اخلاص و ایثار برای پیشبرد اهداف دین اسلام، نظم و انضباط در امور مختلف زندگی و مبارزه با انواع سختی ها و ناملایمات اشاره نموده و زندگی ایشان را سرمشقی برای الگو گرفتن در سبک زندگی اسلامی معرفی نموده و او را شخصیتی همه جانبه توصیف کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما