loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفسیر آموزشی - جلد هشتم: تفسیر قرآن به قرآن

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 40978 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

از جمله ضرورت ها در حوزه تدوین کتاب ارائة متنی آموزشی از تفسیر قرآن برای پایه های مختلف حوزوی است به این هدف که دانش پژوهان با گذراندن مراحل پیش بینی شده به رتبه ای از علم تفسیر دست یابند که بر استخراج حقایق قرآن توانا گردند.

با توجه به این امر بایسته، اثر حاضر شکل گرفت که در دو مجلد (جلد هفتم و هشتم) کلمات هر آیه تحلیل و معانی و ساختار آن ها تبیین می شود و بر مبنای آن ها معنای آیه ارائه می شود و برحسب نیاز تفسیری کوتاه بیان می گردد.
مطالب کتاب از منابع معتبر و اصیل استخراج شده و به گونه ای نگاشته شده که هم با سطح علمی دانش پژوه همخوان بوده و هم نیاز به استاد احساس گردد.
فراگیری این دو مجلد دانش پژوه را بر شناخت عمده کلمات قرآن و دریافت معانی و تحلیل آن ها توانا می سازد و او را برای رسیدن به هدف نهایی یاری می کند.
جلد هفتم وهشتم این مجموعه، مرحله چهارم تفسیر آموزشی را شکل می دهد.
در این مرحله، بیشترین رویکرد، نگاه به آیات قرآن با توجه به دیگر آیات است که از آن به تفسیر قرآن به قرآن یاد می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما