loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بخورید و شفا یابید: پژوهشی جامع از دانشمندان علوم تغذیه جهان

ناشر امیرکبیر

نویسنده دانشکده پزشکی فرانک کاوود آمریکا

مترجم محمدباقر کریم پور

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 488

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

دانشمندان علوم تغذیه بسیای با دلایل علمی سعی کرده اند درستی نظریاتشان را ثابت کنند و خواننده احساس میکند که همه متخصصان تغذیه جهان نظ خود را درباره مباحثی که راجع به آن بحث شده ابراز کرده اند،از این رو کتاب اصلی یک یا چند مولف ندارد،بلکه اثری را که در دست دارید چکیده سال های ممارست و تحقیقات دانشمندان گوناگون از همه نقاط جهان است.

این اثر جمع آوری تحقیقات دانشمندان تغذیه،دکترهای متخصص،گیاه شناسان و سایر صاحب نظران است که به صورت یک کتاب عرضه شده و نشریه معروف ریدرزدایجت در انتشار آن سهم بسزایی داشته است.

مترجم این اثر فارغ التحصیل هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیباست،و بیش از شصت نمایشنامه ترجمه کرده که بخش اعظم آن ها به صورت نمایش رادیویی،از رادیو پخش شده است.از سال 1345 در رادیو مشغول به کار بوده و به ترجمه و تنظیم نمایشنامه به صورت رادیویی و بازیگری که حرفه اصلی اش به حساب می آمده پرداخته است-که در حال حاضر نیز ادامه دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما