loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از او - کتاب دوم: مادر شمشادها (کتاب شهید محمدعلی موحدی)

ناشر عهد مانا

نویسنده نرجس شکوریان فرد

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 150

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41102 10003022
22,000 19,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

« از او » نگاه ما زمینیان است به آن مسافر آسمان که مدتی با ما زیسته است؛ مسافری که اگر دیرتر بجنبیم، غبار فراموشی، در پایش را از کوچه های شهرمان پاک می کند و دیگر حتی به گرد راهش هم نمی رسیم.

از او یک مجموعه چهارجلدی است حاوی خاطرات شیرین و جذاب از شهدا می باشد.
کتاب دوم این مجموعه با عنوان مادر شمشادها، خاطرات مادر شهید محمدعلی موحدی از فرزندش را بازگو می کند. این مجموعه به همت نرجس شکوریان فرد جمع آوری شده است.

عزیزدلم! یک سال و نیم دنبالت گشتیم، اما همه اش جواب سر بالا بود و توهین و بی احترامی. این یک سال و نیم آب خوردم یاد تو افتادم، غذا خوردم گفتم: «محمدعلی ام چه می کند؟» لباس هایت را شستم و تا کردم تا اگر آمدی، آماده باشد؛ ولی یک شب خواب دیدم که خبر شهادتت را بهم می دهند. توی خواب هم گفتم:«راضی ام به رضای خدا.»….
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما