loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صدور انقلاب از منظر امام خمینی (ره)

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41177 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

امام خمینی(ره) با نگرش توحیدی به جهان هستی و شناخت همه جانبه از تاریخ و به ویژه تاریخ معاصر و همچنین شناخت گسترده و عمیق از استکبار جهانی و دشمنان اسلام و آشنایی به شیوه های دشمنی آنها نسبت به ملت ها و مسلمان ها، با تأکید بر ماهیت اسلام و انقلاب اسلامی و تکیه گاه انقلاب اسلامی، یعنی«مستضعفین جهان و ملت های مسلمان» مسئله «صدور انقلاب» را از محوری ترین وظایف جمهوری اسلامی اعلام نمودند. ایشان با تأکید بر اینکه «اسلام بین کشورهای مسلمان فرقی قایل نمی باشد و پشتیبان تمام مستضعفین جهان است» یا اینکه «ما به پیروی از اسلام بزرگ، از جمیع مستضعفین دفاع می کنیم» اظهار امیدواری نمودند: «این نهضت به سایر بلاد اسلامی هم صدور پیدا بکند». همچنین ایشان فرمودند: «ما انقلابمان را به تمام جهان صادر می کنیم». ایشان با نفی تفکر عدم صدور انقلاب فرمودند: «ما باید در صدور انقلابمان به جهان کوشش کنیم و تفکر اینکه ما انقلابمان را صادر نمی کنیم کنار بگذاریم».

تبیین مبانی و اصول حاکم بر «صدور انقلاب» و ارائه استراتژی صدور انقلاب از منظر امام خمینی(ره) موضوع های مورد توجه در این کتاب است؛ زیرا این سیاست پس از رحلت آن فقید فرزانه، توسط جانشین ایشان، حضرت آیت الله خامنه ای همچنان مورد تأکید قرار گرفته و ادامه یافته است.

فصل اول، دربردارنده کلیات و مباحث نظری است که در ده گفتار، طرح مسئله، تعریف مفاهیم، ابعاد و گستره صدور انقلاب و دیدگاه های متفاوت در این زمینه بیان شده است.
در فصل دوم، چارچوب نظری صدور انقلاب شامل، مبانی، اهمیت، اهداف خط مشی و ابزار مورد توجه امام خمینی(ره) و همچنین عوامل زمینه ساز و موانع برای تحقق این موضوع مهم به صورت مشروح در نه گفتار مدنظر قرار گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما