loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

التیام: فرجام شناسی تاریخ

5 (2)

ناشر عهد مانا

نویسنده رضا مصطفوی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 248

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41194 10003022
130,000 117,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب التیام روایت کوتاه و گویا از تاریخ قرآنی فرزندان حضرت ابراهیم (ع) است که گروه هایی از آنان در تاریخ به درجه ای از عصیان در برابر خدا رسیدند که مورد لعنت خدا قرار گرفتند. یک دور این تاریخ از نظر قرآن کریم روایت شده و در این روایات تاریخی برخی از خطاهایی را که مورخان تاریخ انبیاء علیهم السلام یا تاریخ قرآن کریم با آن ها درگیر بودند گوشزد شده است.

کتاب التیام: فرجام شناسی تاریخ، حاصل جلسات فیلمنامه حضرت موسی علیه السلام با مرحوم سلحشور است. التیام، یک دشمن شناسی دقیق است. دشمن را باید به صورت واقعی و درست شناخت؛ او را نه آن قدر بزرگ کرد که دیگر نتوان اسمش را آورد و آن قدر کوچکش کرد که آسیب پذیر و خواب آلود شویم. یکی از مصادیق دشمن که قرآن معرفی می کند یهود است، قرآن آنان را سرسخت ترین دشمن مؤمنان معرفی می کند.

همین قرآن هم عجز یهود را روایت می کند و اینکه یهود بدون تکیه بر قدرت های دیگر، قدرتی نیست و نمی تواند سرپا و مستقل باشد. ضُرِبَت عَلَیهِمُ الذِلَةِ و مِسکَنه اساسا مهر ذلت و مسکنت بر پیشانی شان زده شده است. اما برخی یهودپژوهان و صهیونیست پژوهان، یهود را قدرت مطلق عالم می دانند و حتی گاه می گویند هیچ لیوانی جا به جا نمی شود مگر با اجازه فراماسونرها و یهودی ها! این خلاف قرآن و خلاف دریافت ها و رهنمودهای امام و رهبری است. امام می فرمایند پنبه شکست ناپذیری صهیونیست را از گوشتان در بیاورید. اگر همه مسلمانان با هم متحد بشوند، اسرائیل با نفری یک سطل آب از بین خواهد رفت!

کتاب التیام: فرجام شناسی تاریخ، نوشته رضا مصطفوی است و در انتشارات عهد مانا به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

مرصاد محمدزاده

دارمش واقعا کتاب خیلی خوبیه

2 خرداد 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما